18. decembar 2023

loona Cupsleeve1
loona Cupsleeve2

Dizajn

desno jiantou

Uzorak

"Ovdje sam naručila plišane Heekie od 10 cm sa šeširom i suknjom. Hvala Doris što mi je pomogla da napravim ovaj uzorak. Dostupne su mnoge tkanine tako da mogu odabrati stil tkanine koji mi se sviđa. Osim toga, dato je mnogo prijedloga kako dodati beretku Biseri će mi prvo napraviti uzorak bez vezenja da bi provjerili oblik zečića i snimili su me da provjerim mogao pronaći male greške na ovom uzorku i odmah ih ispraviti besplatno. Hvala Plushies4u što je napravio ovog slatkog momka za mene ."

Penelope White
Sjedinjene Države
24. novembar 2023

Penelope White2
Penelope White

Dizajn

desno jiantou1

Uzorak

"Ovo je drugi uzorak koji sam naručila od Plushies4u. Nakon što sam primila prvi uzorak, bila sam veoma zadovoljna i odmah sam odlučila da ga masovno proizvodim i istovremeno pokrenula trenutni uzorak. Svaku boju tkanine ove lutke sam odabrala iz datoteke koje mi je dala Doris. Bili su sretni što mogu učestvovati u preliminarnim radovima na izradi uzoraka, a ja sam se osjećao sigurnom u vezi s cjelokupnom proizvodnjom uzoraka Plushies4u odmah Ovo mora biti vrlo pravi izbor i sigurno nećete biti razočarani."

Nils Otto
Njemačka
15. decembar 2023

Nils Otto
Nils Otto1

Dizajn

desno jiantou

Uzorak

"Ova plišana igračka je pahuljasta, veoma mekana, odlična je na dodir, a vez je jako dobar. Sa Doris je vrlo lako komunicirati, dobro se razumije i može vrlo brzo da shvati šta želim. Izrada uzoraka je takođe veoma brzo sam već preporučio Plushies4u svojim prijateljima."

Megan Holden
Novi Zeland
26. oktobar 2023

Megan Holden1
Megan Holden

Dizajn

desno jiantou1

Uzorak

"Ja sam majka troje djece i bivša učiteljica u osnovnoj školi. Strastvena sam za obrazovanje djece i napisala sam i objavila Zmaj koji je izgubio iskru, knjigu na temu emocionalne inteligencije i samopouzdanja. Oduvijek sam željela da Pretvorite Zmaja Sparkyja, glavnog lika u knjizi priča, dao sam Doris neke slike lika Zmaja Sparkyja u knjizi priča i zamolio ih da naprave sjedećeg dinosaurusa dinosaurusa od više slika da napravim kompletnu plišanu igračku dinosaurusa, a i moja djeca su ga voljela. Ako vam se sviđa Sparky the Dragon, možete otići na moju web stranicuhttps://meganholden.org/.Na kraju, želio bih da se zahvalim Doris na njenoj pomoći tokom cijelog procesa pripremnog postupka.Sada se pripremam za masovnu proizvodnju.Više životinja će nastaviti sarađivati ​​u budućnosti."

Sylvain
MDXONE Inc.
Kanada
25. decembar 2023

Sylvain
Sylvain1

Dizajn

desno jiantou

Uzorak

"Dobio sam 500 snjegovića. Savršeno! Imam knjigu priča Učenje snouborda - priča o jetiju. Ove godine planiram da dječaka i djevojčicu snjegovića iznutra pretvorim u dvije plišane životinje. Hvala mojoj poslovnoj konsultantkinji Aurori što mi je pomogla da shvatim dva mala snjegovića iznova mi je pomogla da izmijenim uzorke i da konačno postignem željeni efekat Ja pravim etikete, platnene etikete i štampane vrećice za pakovanje. Sada radim s njima na većem snjegoviću i bila je vrlo strpljiva u pronalaženju tkanine koju sam htjela ovog proizvođača mojim prijateljima."

Nikko Locander
"Ali Six"
Sjedinjene Države
28. februar 2023

Nikko Locander
Nikko Locander1

Dizajn

desno jiantou1

Uzorak

"Pravljenje plišanog tigra sa Doris bilo je sjajno iskustvo. Uvijek je brzo odgovarala na moje poruke, detaljno odgovarala i davala stručne savjete, što je cijeli proces činilo vrlo lakim i brzim. Uzorak je brzo obrađen i trebalo je samo tri-četiri dana da dobijem svoj uzorak. Toliko je uzbudljivo da su moj lik "Titan" podijelili sa svojim prijateljima i oni su također mislili da je plišani tigar bio vrlo jedinstven na Instagramu, a povratne informacije su bile jako dobre, spremam se da počnem sa masovnom proizvodnjom i zaista se radujem njihovom dolasku. Definitivno ću preporučiti Plushies4u i na kraju još jednom hvala Doris!

Doktor Staci Whitman
Sjedinjene Države
26. oktobar 2022

Doktor Staci Whitman
Doktor Staci Whitman1

Dizajn

desno jiantou

Uzorak

"Cijeli proces od početka do kraja bio je apsolutno NEVEROVATAN. ​​Čuo sam toliko loših iskustava od drugih i imao sam nekoliko posla sa drugim proizvođačima. Uzorak kita je ispao savršen! Plushies4u je radio sa mnom da odredim pravi oblik i stil za Oživite moj dizajn Ova kompanija je FENOMENALNA, naša lična savjetnica koja nam je pomogla od početka do kraja! Očigledno je da je njihova izrada premašila moja očekivanja Hvala vam na svemu i uzbuđen sam što ću raditi sa Plushies4u na više projekata u budućnosti!"

Hannah Ellsworth
Sjedinjene Države
21. marta 2023

Hannah Ellsworth
Hannah Ellsworth1

Dizajn

desno jiantou1

Uzorak

"Ne mogu reći dovoljno dobrih stvari o korisničkoj podršci Plushies4u. Dali su sve od sebe da mi pomognu, a njihova ljubaznost učinila je iskustvo još boljim. Plišana igračka koju sam kupio bila je vrhunskog kvaliteta, mekana i izdržljiva .. Nadmašili su moja očekivanja u pogledu izrade, a dizajner je savršeno oživio moju maskotu, nisu je čak ni trebali ispravljati, a ispostavilo se i da je tim za podršku korisnicima bio fantastičan nevjerojatno od pomoći, pružajući korisne informacije i smjernice tijekom mog kupovnog puta. Ova kombinacija kvalitetnih proizvoda i izvrsne usluge za kupce izdvaja ovu kompaniju oduševljavam svojom kupovinom i toplo preporučujem.

Jenny Tran
Sjedinjene Države
12. novembar 2023

Jenny Tran2
Jenny Tran1

Dizajn

desno jiantou

Uzorak

"Nedavno sam kupio Penguin od Plushies4u i veoma sam impresioniran. Radio sam za tri ili četiri dobavljača istovremeno, a nijedan drugi dobavljač nije postigao rezultate koje sam želeo. Ono što ih izdvaja je njihova besprekorna komunikacija. Veoma sam zahvalan Doris Mao, predstavniku naloga s kojim sam radio. Bila je vrlo strpljiva i na vrijeme mi je odgovorila, rješavala mi je razne probleme i fotografisala se, iako sam napravio tri ili četiri revizije Revizija je bila odlična, pažljiva, razumjela je dizajn i ciljeve mog projekta, ali na kraju sam dobila ono što sam htjela nastaviti raditi kompanije i na kraju masovne proizvodnje Penguins od srca preporučujem ovog proizvođača zbog njihovih odličnih proizvoda i profesionalnosti."

Clary Young (Fehden)
Sjedinjene Države
5. septembra 2023

Clary Young (Fehden)2
Clary Young (Fehden)

Dizajn

bottom jiantou

Uzorak

"Veoma sam zahvalan Plushies4u, njihov tim je zaista sjajan. Kada su svi dobavljači odbili moj dizajn, pomogli su mi da ga realizujem. Drugi dobavljači su mislili da je moj dizajn previše složen i nisu hteli da prave uzorke za mene. Imao sam sreće da Upoznajte Doris, u početku sam napravila 4 lutke i prvo su mi vrlo strpljivo rekli koji proces i materijal da koristim su vrlo profesionalne u prilagođavanju lutki tokom probnog perioda, a oni su aktivno sarađivali sa mnom kako bi napravili brze revizije, brzo sam dobila svoju lutku i bila je odlična dizajne, i oni su mi brzo pomogli da ih završim vrlo glatko, a proizvodnja je trajala samo 20 dana, a moji obožavatelji toliko vole ove lutke da ove godine počinjem sa 2 nova dizajna i planiram započeti masovnu proizvodnju. kraj godine.Hvala Doris!"

ljut (Anqrios)
Kanada
23. novembar 2023

Angy (Anqrios)1
ljut (Anqrios)

Dizajn

desno jiantou

Uzorak

„Umjetnik sam iz Kanade i često objavljujem svoje omiljene umjetničke radove na Instagramu i YouTubeu. Volio sam da igram Honkai Star Rail igru ​​i uvijek sam volio likove, a želio sam stvarati plišane igračke, pa sam započeo svoj prvi Kickstarter sa likovi ovdje Veliko hvala Kickstarteru što mi je pomogao da ostvarim svoj prvi plišani projekat, a on i njegov tim su mi pomogli da napravim plišane. i pažljiva, komunikacija je glatka, ona me uvijek brzo razumije. Sada sam počela masovnu proizvodnju i jako se radujem što će ih doneti svojim prijateljima.