Prilagođene recenzije

18. prosinca 2023

loona Cupsleeve1
loona Cupsleeve2

Oblikovati

desno jiantou

Uzorak

"Ovdje sam naručio plišane Heekie od 10 cm sa šeširom i suknjom. Hvala Doris što mi je pomogla izraditi ovaj uzorak. Dostupno je mnogo tkanina tako da mogu odabrati stil tkanine koji mi se sviđa. Osim toga, dani su mnogi prijedlozi o tome kako dodati beretku Biseri. Prvo će mi napraviti uzorak bez veze da provjerim oblik zečića i napravim fotografije da provjerim, a ja nisam primijetila mogao sam pronaći male greške na ovom uzorku koje su se razlikovale od dizajna i odmah ih besplatno ispraviti. Zahvaljujem Plushies4u što je napravio ovog slatkog dečka za mene, siguran sam da ću uskoro imati spremne prednarudžbe ."

Penelope White
Ujedinjene države
24. studenog 2023

Penelope White2
Penelope White

Oblikovati

desno jiantou1

Uzorak

"Ovo je drugi uzorak koji sam naručio od Plushies4u. Nakon što sam primio prvi uzorak, bio sam vrlo zadovoljan i odmah sam ga odlučio masovno proizvoditi te sam započeo trenutni uzorak u isto vrijeme. Svaku boju tkanine ove lutke sam odabrao iz datoteke koje je dostavila Doris. Bili su sretni što mogu sudjelovati u preliminarnim radovima na izradi uzoraka, a ja sam bio pun sigurnosti u vezi s cjelokupnom proizvodnjom uzoraka Plushies4u odmah mora biti pravi izbor i sigurno se nećete razočarati."

Nils Otto
Njemačka
15. prosinca 2023

Nils Otto
Nils Otto1

Oblikovati

desno jiantou

Uzorak

"Ova plišana igračka je pahuljasta, vrlo mekana, izvrsna na dodir, a vez je vrlo dobar. Vrlo je lako komunicirati s Doris, ona dobro razumije i vrlo brzo može shvatiti što želim. Izrada uzoraka je također vrlo brzo. Već sam preporučio Plushies4u svojim prijateljima."

Megan Holden
Novi Zeland
26. listopada 2023

Megan Holden 1
Megan Holden

Oblikovati

desno jiantou1

Uzorak

"Majka sam troje djece i bivša učiteljica u osnovnoj školi. Strastveno se bavim obrazovanjem djece te sam napisala i objavila Zmaj koji je izgubio iskru, knjigu na temu emocionalne inteligencije i samopouzdanja. Oduvijek sam željela Pretvorite Zmaja Sparkyja, glavnog lika u knjizi priča, dao sam Doris neke slike lika Zmaja Sparkyja u knjizi priča i zamolio ih da naprave dinosaura koji sjedi dinosaura od više slika da napravim kompletnu plišanu igračku dinosaura, a i mojoj djeci se svidjela. Ako vam se sviđa Sparky the Dragon, možete otići na moju web stranicuhttps://meganholden.org/.Na kraju, želim zahvaliti Doris na pomoći tijekom cijelog procesa korekture.Sada se pripremam za masovnu proizvodnju.Više životinja nastavit će surađivati ​​u budućnosti."

Sylvaine
MDXONE Inc.
Kanada
25. prosinca 2023

Sylvaine
Sylvain1

Oblikovati

desno jiantou

Uzorak

"Dobio sam 500 snjegovića. Savršeno! Imam knjigu priča Learning to Snowboard - A Yeti Story. Ove sam godine planirao pretvoriti dječaka i djevojčicu snjegovića u dvije plišane životinje. Hvala mojoj poslovnoj savjetnici Aurori što mi je pomogla realizirati dva mala snjegovića. Pomogla mi je mijenjati uzorke iznova i konačno postići željeni učinak, a oni će pravovremeno komunicirati i fotografirati sa mnom izrađujem vješalice, platnene etikete i tiskane vrećice za pakiranje. Sada radim s njima na većem snjegoviću i bila je vrlo strpljiva u pomaganju da nađem tkaninu koju sam želio. Jako sam sretan što sam naišao na Plushies4u ovog proizvođača mojim prijateljima."

Nikko Locander
"Ali šest"
Ujedinjene države
28. veljače 2023

Nikko Locander
Nikko Locander1

Oblikovati

desno jiantou1

Uzorak

"Izrada plišanog tigra s Doris bilo je super iskustvo. Uvijek je brzo odgovarala na moje poruke, detaljno odgovarala, davala stručne savjete, pa je cijeli proces bio vrlo jednostavan i brz. Uzorak je brzo obrađen i trebalo je svega tri-četiri dana da dobijem svoj uzorak. Tako je uzbudljivo da su moj lik "Titan" podijelili s prijateljima i oni su također mislili da je plišani tigar vrlo jedinstven na Instagramu, a ja se spremam pokrenuti masovnu proizvodnju i jako se veselim njihovom dolasku. Definitivno ću preporučiti Plushies4u i drugima, i na kraju još jednom hvala Doris!

Doktorica Staci Whitman
Ujedinjene države
26. listopada 2022

Doktorica Staci Whitman
Doktorica Staci Whitman1

Oblikovati

desno jiantou

Uzorak

"Cijeli proces od početka do kraja bio je apsolutno NEVJEROJATAN. ​​Čuo sam toliko loših iskustava od drugih i imao sam nekoliko njih radeći s drugim proizvođačima. Uzorak kita ispao je savršen! Plushies4u je radio sa mnom kako bih odredio pravi oblik i stil Oživi moj dizajn! Posebno Doris, naša osobna savjetnica koja nam je pomogla od početka do kraja!!! Bila je strpljiva, tako ljubazna i super Odgovarajuće!!!! Očito je da je njihova izrada nadmašila moja očekivanja i da su vrlo dobri u onome što rade . Hvala vam na svemu i uzbuđen sam što ću raditi s Plushies4u na još projekata u budućnosti!"

Hannah Ellsworth
Ujedinjene države
21. ožujka 2023

Hannah Ellsworth
Hannah Ellsworth1

Oblikovati

desno jiantou1

Uzorak

"Ne mogu reći dovoljno dobrih stvari o korisničkoj podršci Plushies4u. Dali su više od toga da mi pomognu, a njihova je ljubaznost učinila iskustvo još boljim. Plišana igračka koju sam kupio bila je vrhunske kvalitete, mekana i izdržljiva .Nadmašili su moja očekivanja u pogledu izrade, a dizajner je savršeno oživio moju maskotu, nisu joj bile potrebne niti savršene boje, a ispala je fantastična Nevjerojatno korisna, pružajući korisne informacije i smjernice tijekom mog putovanja u kupnju. Ova kombinacija kvalitetnih proizvoda i izvrsne korisničke usluge izdvaja ovu tvrtku od ostalih i zahvalna sam na njihovoj izvrsnoj podršci.

Jenny Tran
Ujedinjene države
12. studenog 2023

Jenny Tran2
Jenny Tran1

Oblikovati

desno jiantou

Uzorak

"Nedavno sam kupio Penguin od Plushies4u i jako sam impresioniran. Radio sam za tri ili četiri dobavljača u isto vrijeme, a niti jedan drugi dobavljač nije postigao željene rezultate. Ono što ih izdvaja je njihova besprijekorna komunikacija. Ja sam vrlo zahvalan Doris Mao, predstavniku računa s kojim sam radio. Bila je vrlo strpljiva i odgovorila mi je na vrijeme, riješila mi razne probleme i fotografirala, iako sam napravio tri ili četiri revizije, ipak su uzeli svaku moju Bila je izvrsna, pažljiva, razumjela je moj dizajn i ciljeve, ali na kraju sam dobio ono što sam želio tvrtku i naposljetku masovnu proizvodnju Penguinsa. Svim srcem preporučujem ovog proizvođača zbog njihovih izvrsnih proizvoda i profesionalizma."

Clary Young (Fehden)
Ujedinjene države
5. rujna 2023

Clary Young (Fehden)2
Clary Young (Fehden)

Oblikovati

donji jiantou

Uzorak

"Jako sam zahvalan Plushies4u, njihov tim je stvarno sjajan. Kada su svi dobavljači odbili moj dizajn, pomogli su mi da ga realiziram. Drugi dobavljači su mislili da je moj dizajn previše složen i nisu bili voljni napraviti uzorke za mene. Imao sam dovoljno sreće da Upoznajte Doris. U početku sam napravio 4 lutke i oni su mi vrlo strpljivo rekli koji postupak i materijal treba koristiti za izražavanje raznih detalja su vrlo profesionalni u prilagođavanju lutaka. Također sam napravio dvije revizije tijekom perioda provjere, a oni su aktivno surađivali sa mnom kako bi napravili brze revizije, brzo sam primio svoju lutku i bila je odlična dizajna, i oni su mi brzo pomogli da ih dovršim, a proizvodnja je trajala samo 20 dana. Moji obožavatelji toliko vole da ove godine počinjem s 2 nova dizajna i planiram započeti masovnu proizvodnju. kraj godine.Hvala Doris!"

Angy (Anqrios)
Kanada
23. studenog 2023

Angy (Anqrios)1
Angy (Anqrios)

Oblikovati

desno jiantou

Uzorak

"Ja sam umjetnik iz Kanade i često objavljujem svoje omiljene umjetničke radove na Instagramu i YouTubeu. Volio sam igrati igru ​​Honkai Star Rail i uvijek sam volio likove, a želio sam stvarati plišane igračke, pa sam pokrenuo svoj prvi Kickstarter s Veliko hvala Kickstarteru što mi je priskrbio 55 podupiratelja i prikupio sredstva koja su mi pomogla da realiziram svoj prvi plišani projekt. Hvala mojoj predstavnici korisničke službe Aurori, on i njegov tim pomogli su mi da moj dizajn pretvorim u plišane. i pažljiva, komunikacija je glatka, sada sam pokrenuo masovnu proizvodnju i jako se veselim što će ih donijeti, svakako ću preporučiti Plushies4u svojim prijateljima.