Vlastné recenzie

18. decembra 2023

loona rukáv na šálku 1
loona rukáv na šálku 2

Dizajn

správne jiantou

Ukážka

"Objednal som si 10 cm Heekieho plyšáka s klobúkom a sukňou tu. Ďakujem Doris za pomoc pri vytváraní tejto vzorky. K dispozícii je veľa látok, takže si môžem vybrať štýl látky, ktorý sa mi páči. Okrem toho je tu veľa návrhov, ako pridať baret." perly mi najskôr urobia vzorku bez výšivky, aby som skontroloval tvar zajačika a čiapky, potom mi urobia kompletnú vzorku a urobia mi fotky na kontrolu schopný nájsť na tejto vzorke drobné chyby, ktoré sa líšili od návrhu, a okamžite ich bezplatne opraviť ."

Penelope White
Spojené štáty
24. novembra 2023

Penelope White2
Penelope White

Dizajn

správne jiantou1

Ukážka

"Toto je druhá vzorka, ktorú som si objednala od Plushies4u. Po obdržaní prvej vzorky som bola veľmi spokojná a okamžite som sa rozhodla pre jej hromadnú výrobu a zároveň som začala s aktuálnou vzorkou. Každú farbu látky tejto bábiky som vybrala z ponuky súbory, ktoré poskytla Doris Boli radi, že som sa mohol zúčastniť prípravných prác na výrobe vzoriek a ja som sa cítil plný istoty ohľadom celej výroby vzorky Plushies4u okamžite Toto musí byť veľmi správna voľba a určite nebudete sklamaní."

Nils Otto
Nemecko
15. decembra 2023

Nils Otto
Nils Otto1

Dizajn

správne jiantou

Ukážka

"Táto plyšová hračka je nadýchaná, veľmi mäkká, je skvelá na dotyk a výšivka je veľmi dobrá. S Doris sa veľmi ľahko komunikuje, dobre si rozumie a veľmi rýchlo pochopí, čo chcem. Výroba vzorky je tiež veľmi rýchlo som už odporučila Plushies4u svojim priateľom."

Megan Holden
Nový Zéland
26. októbra 2023

Megan Holden 1
Megan Holden

Dizajn

správne jiantou1

Ukážka

"Som matka troch detí a bývalá učiteľka na základnej škole. Som zanietená pre výchovu detí a napísala som a vydala knihu Drak, ktorý stratil iskru, knihu na tému emocionálnej inteligencie a sebavedomia. Vždy som chcela premeňte draka Sparkyho, hlavnú postavu v rozprávkovej knihe, na plyšovú hračku. Poskytol som Doris niekoľko obrázkov postavičky draka Sparkyho v rozprávkovej knihe a požiadal som ich, aby vytvorili sediaceho dinosaura dinosaurov z viacerých obrázkov na vytvorenie kompletnej plyšovej hračky s dinosaurami. S celým procesom som bol veľmi spokojný a moje deti si ho tiež obľúbili. Ak sa vám páči drak Sparky, môžete ísť na môj webhttps://meganholden.org/.Nakoniec by som sa chcel poďakovať Doris za jej pomoc počas celého procesu korektúry.Teraz sa pripravujem na sériovú výrobu.Viac zvierat bude v budúcnosti spolupracovať."

Sylvain
Spoločnosť MDXONE Inc.
Kanada
25. decembra 2023

Sylvain
Sylvain1

Dizajn

správne jiantou

Ukážka

"Dostal som 500 snehuliakov. Perfektné! Mám rozprávkovú knihu Učíme sa snowboardovať – Príbeh Yetiho. Tento rok som plánoval premeniť chlapca a dievča snehuliakov vnútri na dvoch plyšových zvieratiek. Ďakujem mojej obchodnej konzultantke Aurore za pomoc pri realizácii dvaja malí snehuliaci mi pomáhali upravovať vzorky znova a znova a nakoniec dosiahnuť požadovaný efekt vyrábam visačky, látkové štítky a tlačené obalové vrecúška. Teraz s nimi pracujem na väčšom snehuliakovi a bola veľmi trpezlivá, keď mi pomohla nájsť látku, ktorú som chcel. Mám veľké šťastie, že som natrafil na Plushies4u a odporúčam tohto výrobcu mojim priateľom."

Nikko Locander
"Ali Six"
Spojené štáty
28. februára 2023

Nikko Locander
Nikko Locander1

Dizajn

správne jiantou1

Ukážka

"Robiť plyšového tigra s Doris bol skvelý zážitok. Vždy rýchlo reagovala na moje správy, odpovedala podrobne a odborne poradila, vďaka čomu bol celý proces veľmi jednoduchý a rýchly. Vzorka bola spracovaná rýchlo a trvalo to len tri-štyri dní na to, aby som dostal moju vzorku, je to také vzrušujúce, že priniesli moju postavu tigra do plyšovej hračky a tiež som ju propagoval na Instagrame a spätná väzba bola veľmi dobrá. Pripravujem sa na spustenie sériovej výroby a veľmi sa teším na ich príchod. Plushies4u určite odporučím aj ostatným a na záver ešte raz ďakujem Doris za vašu skvelú službu!

Doktor Staci Whitman
Spojené štáty
26. októbra 2022

Doktor Staci Whitman
Doktor Staci Whitman1

Dizajn

správne jiantou

Ukážka

"Celý proces od začiatku až do konca bol úplne ÚŽASNÝ. Počul som toľko zlých skúseností od iných a sám som mal niekoľko zlých skúseností s iným výrobcom. Vzorka veľryby bola perfektná! Plushies4u so mnou spolupracoval na určení správneho tvaru a štýlu oživte môj dizajn. Táto spoločnosť je FENOMENÁLNA, najmä Doris, naša osobná obchodná poradkyňa, ktorá nám pomohla od začiatku až do konca citlivá!!!! Pozornosť na detail a remeselné spracovanie je evidentné .Ďakujem za všetko a teším sa na spoluprácu s Plushies4u v budúcnosti!"

Hannah Ellsworthová
Spojené štáty
21. marca 2023

Hannah Ellsworthová
Hannah Ellsworth 1

Dizajn

správne jiantou1

Ukážka

"Nemôžem povedať dosť dobrých vecí o zákazníckej podpore Plushies4u. Pomáhali mi nad rámec svojich možností a ich priateľskosť túto skúsenosť ešte zlepšila. Plyšová hračka, ktorú som si kúpil, bola špičkovej kvality, mäkká a odolná. Prekonali moje očakávania, čo sa týka remeselného spracovania, samotná vzorka je nádherná a návrhár dokonale oživil môjho maskota, nevyžadovalo si to ani dokonalé farby a tiež to bolo úžasné neuveriteľne užitočné, poskytujúce užitočné informácie a rady počas mojej nákupnej cesty Táto kombinácia kvalitných produktov a vynikajúceho zákazníckeho servisu ma teší z môjho nákupu a som vďačná za ich vynikajúcu podporu.

Jenny Tran
Spojené štáty
12. novembra 2023

Jenny Tran2
Jenny Tran1

Dizajn

správne jiantou

Ukážka

"Nedávno som si kúpil tučniaka od Plushies4u a bol som veľmi ohromený. Pracoval som pre troch alebo štyroch dodávateľov súčasne a žiadny z iných dodávateľov nedosiahol výsledky, ktoré som chcel. To, čo ich odlišuje, je ich bezchybná komunikácia. Som veľmi ďakujem Doris Mao, zástupkyni účtu, s ktorou som pracovala, bola veľmi trpezlivá a včas mi odpovedala, riešila za mňa rôzne problémy a spravila som fotky revízie bola vynikajúca, pozorná, citlivá a pochopila návrh a ciele môjho projektu spoločnosť a nakoniec masovo vyrábajúce tučniaky z celého srdca odporúčam tohto výrobcu pre ich vynikajúce produkty a profesionalitu.

Clary Young (Fehden)
Spojené štáty
5. septembra 2023

Clary Young (Fehden) 2
Clary Young (Fehden)

Dizajn

spodný jiantou

Ukážka

"Som veľmi vďačný Plushies4u, ich tím je naozaj skvelý. Keď všetci dodávatelia odmietli môj návrh, pomohli mi ho zrealizovať. Iní dodávatelia si mysleli, že môj návrh je príliš zložitý a neboli ochotní mi vyrobiť vzorky. Mal som to šťastie, že zoznámte sa s Doris Minulý rok som na Plushies4u vyrobila 4 bábiky a najprv mi veľmi trpezlivo povedali, aký proces a materiál použiť na vyjadrenie rôznych detailov sú veľmi profesionálni v úprave bábik, počas obdobia testovania som urobila dve revízie a oni so mnou aktívne spolupracovali na rýchlych revíziách, odoslanie bolo veľmi rýchle, moja bábika bola rýchla a bola som v poriadku návrhy a rýchlo mi pomohli dokončiť ich sériová výroba sa rozbehla veľmi hladko a výroba trvala len 20 dní Moji fanúšikovia milujú tieto bábiky natoľko, že tento rok začínam s 2 novými návrhmi a plánujem spustiť hromadnú výrobu. koniec roka.Ďakujem Doris!"

Angy (Anqrios)
Kanada
23. novembra 2023

Angy (Anqrios)1
Angy (Anqrios)

Dizajn

správne jiantou

Ukážka

"Som umelec z Kanady a často zverejňujem svoje obľúbené umelecké diela na Instagram a YouTube. Rád som hral hru Honkai Star Rail a vždy som mal rád postavy a chcel som vytvárať plyšové hračky, a tak som založil svoj prvý Kickstarter s postavy tu Veľká vďaka Kickstarteru za získanie 55 podporovateľov a vyzbieranie finančných prostriedkov, ktoré mi pomohli zrealizovať môj prvý plyšový projekt a pozorná, komunikácia je bezproblémová, vždy mi rýchlo rozumie. Teraz som sa pustil do sériovej výroby a veľmi sa teším, že ich prinesú, určite odporučím Plushies4u svojim známym.